top of page

פעם בחודש אנו מוציאים ניוזלטר
עם מלא תוכן חינמי, רעיונות מיוחדים והטבות מגניבות בשלל בתי עסק.
מוזמנים להירשם באהבה ענקית!

  תודה על הצטרפותכם :)

מסיבת אוזניות - מסיבה מקפיצה לילדים ומבוגרים

מסיבת אוזניות – הנקראת גם מסיבה שקטה (תהיו בטוחים שהיא כלל לא כזאת).


מסיבת אוזניות מאפשרת למשתתפים בה לרקוד ולהינות מבלי להרעיש לכל השכונה עם הגברה ומוסיקה בווליום גבוה – כאשר כל משתתף מקבל זוג אוזניות שרק דרכן יוכל לשמוע את המוסיקה, כמו כן יש למשתתף אפשרות לקבוע את הווליום שהוא אוהב בעזרת גלגלת עוצמת ווליום.


אז איך מסיבת אוזניות עובדת?

עמדת ה d.j מחוברת למשדר אשר מעביר את המוסיקה בתדר (כן, ממש כמו ברדיו) לאוזניות המשתתפים במסיבה. ככל שהתדר חזק יותר ככה מסיבת האוזניות יכולה להיות גדולה יותר ואפילו לשמוע ממרחק יותר גדול.

מבחינת אוזניות מומלץ לבחור ספק עם אוזניות איכותיות וללא תקלות! כיוון שאין שימוש בהגברה זה לא אומר שבהכרח יש שקט מהסיבה הפשוטה שהמשתתפים שרים ורוקדים - אז במידה ואתם מחליטים לקיים את המסיבה בשעות בהן אסור לעשות רעש תקחו את זה בחשבון ותבקשו מהמשתתפים שלמרות ההתלהבות לא ישירו בקולי קולות.


אז מה זה בעצם מסיבת אוזניות לילדים ?

כמו שאמרתי כבר, תהיו בטוחים ששקט לא באמת יהיה. במידה ונשמיע לדור הילדים של היום רק מוסיקה אז מהר מאוד הם יתחילו להשתעמם ולאבד עניין ולכן מומלץ כמובן להפעיל אותם במשחקים מגניבים, להלהיב אותם, להצחיק אותם והכי חשוב להרקיד אותם! (לא מומלץ שכל האירוע הילדים יהיו עם אוזניות – לכן כדאי לחלק את האירוע לשניים, הפעלה עם הגברה רגילה ולאחר מכן מסיבת אוזניות לקינוח). אנו ממליצים לכם שאת בחירת השירים למסיבת אוזניות לילדים תעשה ע"י בחירה של ה D.J / מפעיל יחד עם חוגג האירוע בכדי להתאים את הטעם המוסיקלי, תוך כדי הכוונה של המפעיל לחוגג מה כדאי ומה פחות מומלץ.


האם מסיבת אוזניות מתאימה גם למבוגרים?

ברור! מסיבת אוזניות מתאימה לכל הגילאים שרוצים לחוות אטרקציה מקפיצה וכיפית! מסיבת אוזניות מומלצת בעיקר מגיל 9 ומעלה. אז כל מה שנותר לכם לעשות זה להתקשר אלינו ולקבל פרטים נוספים בשמחה.


פעם בחודש אנו מוציאים ניוזלטר עם מלא תוכן חינמי, רעיונות מיוחדים והטבות מגניבות בשלל בתי עסק.
מוזמנים להירשם באהבה ענקית!

  תודה על הצטרפותכם :)

bottom of page