top of page

פעם בחודש אנו מוציאים ניוזלטר
עם מלא תוכן חינמי, רעיונות מיוחדים והטבות מגניבות בשלל בתי עסק.
מוזמנים להירשם באהבה ענקית!

  תודה על הצטרפותכם :)

מומנטו - מצגות וסרטונים לאנשים שאוהבים

כך תברכו את היקרים לכם ביותר בתקופת הקורונה

מי מאיתנו זוכר שפעם, לפני לא מעט ימים, היינו נוהגים לחגוג ימי הולדת של אחד מבני המשפחה עם, תחזיקו חזק כאן בבקשה, כל בני המשפחה המורחבת גם יחד?


בעידן טרום התפשטות נגיף הקורונה, אכן היה מקובל לערוך מסיבות ימי הולדת משותפות, שמחות, ומלאות באנשים. אלא שמאז פורסמו הנחיות משרד הבריאות בדבר השמירה על ריחוק חברתי, לא מעט משפחות בוחרות לציין את יום ההולדת של אחד מבני המשפחה, בדרך שונה, מקורית, מיוחדת ומפתיעה במיוחד.


מומנטו - הכירו את עידן הברכות החדש

מה אם היינו מספרים לכם, שישנה דרך אחרת לברך את אחד מבני המשפחה? דרך, שתצליח לרגש את הסבא או הסבתא החוגגים באמצעות ויזואליזציה מושקעת במיוחד של הברכות והמילים הטובות, דרך שבה אתם תופיעו במיטבכם (הכל יחסי, כן?), תוך שמירה על ריחוק חברתי בהתאם לכללים?


מומנטו הוא שירות חדש שמתאים במיוחד לתקופת הקורונה. באמצעות מומנטו תוכלו לייצר סרטונים קצרים ומושקעים, ערוכים היטב, שבאמצעותם תוכלו לברך את היקירים לכם מכל, מבלי לסכן את בריאותם. והחשוב יותר מהכל - עם מומנטו הברכה שלכם מצולמת ומתועדת, ותשמש לכם מזכרת לשנים ארוכות קדימה. בניגוד לברכה מנייר שסביר שתאבדו עם מעבר הדירה הבא (אנחנו יודעים שכבר איבדתם כמה ברכות על הדרך), מומנטו תישאר איתכם לשנים רבות וארוכות.


טוב, חפרתם. איך זה עובד?

יצירת ברכה מצולמת באמצעות מומנטו היא פעולה פשוטה ביותר. כל שעליכם לעשות הוא לצלם מספר סרטוני איחולים וברכות קצרים, לבחור בערך עוד 20 תמונות (אנחנו לא נספור לכם את התמונות, אל תדאגו) ולשלוח אלינו. בתוך זמן קצר תקבלו בחזרה סרטון ערוך ומושקע, שכאמור ישמש לכם מזכרת לעוד שנים ארוכות.


כמה עולה השירות הנהדר הזה שלכם?

טוב, אז כרגע לתקופת היכרות זמנית, ובעקבות התפרצות נגיף הקורונה, ברכה מושקעת וערוכה היטב תעלה לכם 50 ש"ח. אנחנו באמת ובתמים מאמינים שהשירות הזה יהיה שווה לכם כל שקל.


אבל איפה אפשר יהיה למצוא רעיונות לברכה שנונה ומושקעת?

כדי לא להשאיר אתכם בלי מילים, אני אשמח להמליץ לכם על אתר הברכות השלם, שבו תוכלו למצוא מגוון של ברכות מצחיקות, שנונות וכמובן גם מכבדות, לרגל כל אירוע חיים שתוכלו לחשוב עליו.



פעם בחודש אנו מוציאים ניוזלטר עם מלא תוכן חינמי, רעיונות מיוחדים והטבות מגניבות בשלל בתי עסק.
מוזמנים להירשם באהבה ענקית!

  תודה על הצטרפותכם :)

bottom of page