top of page

פעם בחודש אנו מוציאים ניוזלטר
עם מלא תוכן חינמי, רעיונות מיוחדים והטבות מגניבות בשלל בתי עסק.
מוזמנים להירשם באהבה ענקית!

  תודה על הצטרפותכם :)

הפתרון המושלם לחגיגת בת / בר המצווה בתקופת הקורונה


נתחיל בשורה התחתונה: אתם רוצים להפוך את הילדה הקטנה שלכם למאושרת ביום החשוב שלה, נכון?

ואתם רוצים לאפשר להורי הילדים האחרים להרגיש שהילדים שלהם נמצאים במקום בטוח שפועל בהתאם להנחיות של משרד הבריאות, נכון? אז למה שלא תשלבו את שני הצרכים האלו יחד?


אני מבין שהאחריות להצלחת מסיבת בת המצווה של הילדה הקטנה שלכם, היא עליי. זאת הסיבה, שביצעתי את ההתאמות הדרושות כדי לאפשר לכלל הילדים שישתתפו באירוע לייצר לעצמם זיכרון בלתי נשכח, תוך שמירה על כלל ההנחיות הרשמיות. אז מאילו פעילויות יוכלו הילדים ליהנות אצלנו?


הקלטת שיר וקליפ למסיבת בת המצווה

אם אתם רוצים לשלב אטרקציה שתשים את הילדה במרכז, בצורה בטוחה, כזו ששומרת על כללי הריחוק החברתי, אין ספק שהקלטת שיר וצילום קליפ בת מצווה היא האטרקציה המתאימה עבורכם ביותר. מדוע? משום שהקלטת שיר וצילום קליפ, מתבצעים בתנאים אופטימליים, בלי התקהלויות מיותרות, תוך מתן תשומת לב משמעותית לילדה ולכישרון השירה שלה. מן ההקלטה וצילום הקליפ יוכלו כלל האורחים באולם ליהנות. בונוס חשוב נוסף הוא כמובן יצירת זיכרון משמעותי מן האירוע, שילווה את הילדה והמשפחה לעוד שנים ארוכות.

הפ


המירוץ למיקרופון

מדובר בתחרות ספורטיבית, אשר משלבת בתוכה אלמנטים מוסיקליים שונים. לצד תחרויות היתוליות שונות, יוכלו הילדים להביא לידי ביטוי את הכישרון שלהם בשירה (ואם נשים דברים על דיוקם - לפעמים גם את חוסר הכישרון שלהם - אבל זה נושא לפוסט אחר…). מה שמיוחד בהפעלת המירוץ למיקרופון הוא שהשופטת היא לא אחרת מאשר ילדת בת המצווה, מה שהופך אותה בצורה אוטומטית להיות מרכז הפעילות (כאילו שלא קיבלה מספיק תשומת לב עד עכשיו).


הוליווד ליום אחד

מתעניינים באטרקציה נוספת שתוכל לשמח את הילדה, בלי התקהלויות שמזכירות את מעמד הר סיני? מה לגבי צילום סרט הוליוודי מגניב ומרגש (ההפקה איננה מבטיחה שהסרט אכן יצליח בהוליווד)? את התסריט אנחנו כותבים אתכם! כך נוכל להבטיח שהסרט המושקע יכלול תסריט שלא יכלול התקהלות מיותרת של ילדים, וגם לוודא שכל ילד מוצא את מקומו, נהנה, ותורם לאווירה המחשמלת בעצמו.

אז מצלמות... ואקשן... בואו להפעלת הוליווד ליום אחד - אירוע מהסרטים.


מסיבת אוזניות

מה יכול הורה לבקש יותר מזה? מסיבה מקפיצה, תוססת, ומחשמלת, כזאת שתחזיר לכם את הילדים הבייתה כשהם מותשים מן הריקודים, ואת שאר האורחים במסיבה - עם קצת פחות כאב באוזניים. במסיבת אוזניות אנחנו שמים דגש על שימוש בציוד איכותי - אוזניות אלחוטיות ועמדת שמע מיוחדת המשדרת את המוסיקה האיכותית, הישר לאוזניים של הילדים, תוך השארת מקום לשפיות - גם ליתר האורחים.


לסיכום

אם חשבתם שמסיבת בת המצווה של הילדה הקטנה בעידן הקורונה לא יכולה להיות אירוע משמח, מצחיק, מקפיץ ומרקיד, כדאי יהיה שתחשבו שנית. אני אלווה אתכם גם בימים אלה על מנת לוודא שתצאו מן האירוע הזה, עם זכרונות נעימים בלבד.


פעם בחודש אנו מוציאים ניוזלטר עם מלא תוכן חינמי, רעיונות מיוחדים והטבות מגניבות בשלל בתי עסק.
מוזמנים להירשם באהבה ענקית!

  תודה על הצטרפותכם :)

bottom of page